اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد
سرخط خبرها

سیدحسن نصرالله: چرا در پی سازش با وحشی‌ها هستید؟ | کشتار مردم رفح بر توحش رژیم اسرائیل مهر تایید زد

  • کد خبر: ۲۳۰۸۸۱
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
سیدحسن نصرالله: چرا در پی سازش با وحشی‌ها هستید؟ | کشتار مردم رفح بر توحش رژیم اسرائیل مهر تایید زد
دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز (سه‌شنبه) که به مناسبت درگذشت مادر گرامی‌ خود سخنرانی می‌کرد، به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان فلسطینی اشاره و خطاب به سازش‌کاران عرب گفت: چرا در پی سازش با وحشی‌ها هستید؟

به گزارش شهرآرانیوز، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود از تمامی طرف‌ها و مقاماتی که در گذشته مادر ایشان را به وی تسلیت گفتند، تشکر و قدردانی کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عدم حضور خود در مراسم تشییع جنازه مادرش، گفت: وظیفه داشتم در ابتدای صف از مشارکت کنندگان استقبال کنم اما به دلیل شرایط امنیتی، این موضوع مجاز نبود.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: به نمایندگی از پدرم، برادران و خواهرانم و کلیه اعضای خانواده های نصرالله و صفی الدین، از همه شرکت کنندگان در مراسم تشییع و عزای مادرم تقدیر و تشکر می کنم و حضور شما را در آن مایه افتخار می دانم.

سید حسن نصرالله همچنین گفت: از همه کسانی که از لبنان، عراق، فلسطین، ایران، سوریه، ترکیه، پاکستان، یمن، بحرین، کویت، مصر، تونس، موریتانی، اردن، جیبوتی و شمار دیگری از کشورهای آفریقایی و لبنانی های مقیم کشورهای دیگر که در مجالس ختم مادرم شرکت کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی همچنین از مشارکت و حضور اعضای کادر رهبری جنبش های حزب الله و امل تشکر کرد که از ساعت های آغازین درگذشت مادر ایشان در مجالس عزا به عنوان میزبان برای دریافت تسلیت از شرکت کنندگان شرکت کرده بودند.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه از خانواده های گرانقدر شهدا که به مناسبت درگذشت مادرشان پیام های تسلیت ارسال کرده بودند، تقدیر کرد.

رژیم اشغالگر قدس، فاقد وجدان یا اصول اخلاقی و بدتر از نازی هاست

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: رژیم اشغالگر قدس، فاقد وجدان یا اصول اخلاقی و بدتر از نازی هاست.

سید حسن نصر الله تأکید کرد: رژیم صهیونیستی، به مردم رفح اعلام کرده است مناطق مشخصی امن هستند اما پس از آن، اقدام به بمباران آنها در مناطق مذکور می کند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: جنایت کشتار آوارگان فلسطینی در غزه، نشان دهنده وحشی گری، خیانت و ناجوانمردی رژیم اشغالگر است.

سید حسن نصر الله افزود: جنایت کشتار آوارگان در رفح، همه نقاب هایی را که رژیم اشغالگر برای «مودب» نشان دادن خود به چهره اش زده بود، کنار زد.

وی خاطرنشان کرد: جنایت هولناک رفح، باید همه افراد غافل و فاقد موضع در جهان را از خواب غفلت بیدار کند.

جنایت رفح باعث تسریع در سقوط رژیم صهیونیستی خواهد شد

سید حسن نصرالله افزود: به سازشکاران می گوییم چگونه با کسانی که وحشی گری شان هیچ گونه حد و مرزی ندارد سازش می کنید؟

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: رژیم اسرائیل، جامعه جهانی و دیوان بین المللی کیفری را که دستور توقف حمله به رفح را داده است به چالش می کشد.

وی اضافه کرد: نفاق آمریکایی ها درباره رفح، نقش بزرگی در هفته های گذشته ایفا کرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که جنایت هولناک صهیونیست ها در رفح باعث تسریع در سقوط رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جنایت هولناک رفح، باید همه افراد غافل و فاقد موضع در جهان را از خواب غفلت بیدار کند. کشتار مردم رفح بار دیگر بر توحش و خیانت و غداره بودن رژیم صهیونیستی مهر تایید زد.

این رژیم نازی در منطقه آینده ای نخواهد داشت

سید حسن نصرالله همچنین گفت: زنان و کودکان رفح در گوش همه افراد غافل، نادان و بی اطلاع از واقعیت ها یا انکار کنندگان آنها فریاد می زنند.

وی افزود: جامعه جهانی، در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ناتوان و ضعیف است و فقط به صدور بیانیه های محکومیت و اظهار نگرانی اکتفا می کند.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: هیچ آینده ای برای این رژیم نازی در منطقه نمی بینم.

برای دفاع از لبنان نباید به جامعه جهانی و قوانین بین المللی امیدوار بود

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه باید برای ما و همه کسانی که برای دفاع از لبنان به جامعه جهانی و قوانین بین الملل امید دارند، درس عبرتی باشد.

وی همچنین گفت: برخی بر این باورند که جامعه جهانی از لبنان دفاع خواهد کرد اما غزه به آنها پاسخ می دهد که هیچ چیزی جز سلاح، مقاومت و شجاعتمان از ما دفاع نخواهد کرد.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: باید جنایات هولناک رژیم صهیونیستی محکوم و این امر به عاملی قوی برای فشار جامعه جهانی برای توقف جنایات این رژیم تبدیل شود.

پاسخ اسرائیل به درخواست توقف جنایات، بمباران هوایی نوار غزه بود

سید حسن نصر الله با اشاره به اینکه کشتار اخیر صهیونیست ها در رفح نشان دهنده خوی وحشی گری، خیانت، بی رحمی و ناجوانمردی آنهاست، تأکید کرد: آنها بار دیگر ماهیت «قتل انبیا» را با بمباران چادرهای پارچه ای و تکه تکه کردن پیکرهای کودکان بی گناه و بی دفاع نشان دادند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: خطاب به همه افراد غافل و نادان می گوییم که پیکرهای قطعه قطعه شده کودکان غزه، چهره های شما را خونین می کنند و با سرهای بریده خطاب به شما فریاد می زنند که نیرو، وحدت، مقاومت، فداکاری و خون شهدایتان پشتیبان شماست نه تسلیم شدن در برابر جامعه جهانی ناتوان.

سید حسن نصرالله در پایان خاطرنشان کرد: دیوان بین المللی دادگستری چند روز پیش از رژیم صهیونیستی خواست جنایاتش را متوقف کند اما این رژیم با حملات هوایی شدید به نوار غزه به این درخواست پاسخ داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->